Wie zijn we?
Praktisch info

Uniform

Algemeen

Sinds onze naamsverandering van KSJ naar KSA (oktober 2015) zijn onze lichtblauwe hemden verdwenen. Iedereen draagt nu een koningsblauw hemd. Daarbovenop zullen de leden van +12 een oranje slaaltje dragen en de leiding een oranje/blauw sjaaltje. De leden van -12 dragen geen sjaaltje.

Het is tof om te laten zien in welke tak je zit (of hebt gezeten)! De gekleurde takschildjes zijn steeds te verkrijgen aan € 1 per stuk. Hieronder zie je welk schildje je kan kopen voor welke leeftijdsgroep: - de gele schatkaart voor de kabouters; - de oranje rugzak voor de leeuwkes; - de rode boomhut voor de joro's; - de paarse tent voor de knimmers; - de blauwe stapschoen voor de sjo'ers; - de groene wegwijzers voor de spé's; - het bruine kompas voor de leiding.

Elk werkjaar verschijnt ook een nieuw jaarthema-schildje. Deze komen toe bij ons ergens in de loop van het werkjaar, samen met de lidkaarten. Op enkele activiteiten zullen de leden een brief meekrijgen met lidkaart en jaarthema-schildje. De leiding deelt deze brieven na enkele activiteiten echter niet meer uit, dus vraag dan gerust aan de leiding of aan de uniformverantwoordelijken naar een jaarthema-schildje en lidkaart als u er nog geen heeft.

Uniformen, schildjes,… en informatie hieromtrent is steeds na elke activiteit te verkrijgen. Voor vragen mag u zich richten tot de uniformverantwoordelijken, Fien Walgrave, Oceane Sevenoo, Alizé Sevenoo, Louise Huys en Lieselotte Georges. U kan hen ook steeds bereiken via mail naar uniform@ksa-oepites-zomergem.be.

Prijslijst

Item Prijs
Hemd (maat 30 - 36) € 25
Hemd (maat 38 - 40) € 30
Sjaaltje (oranje voor +12 of oranje/blauw voor leiding) € 2,5
Takschildjes en andere schildjes € 1
Jaarthema-schildje gratis
Trui € 25
T-shirt € 10
T-shirt Trui

Schildjes en Kentekens

Een nieuw uniform, een nieuw begin, dus tijd om jouw schildjes op de juiste plaats te hangen. De foto’s brengen eventueel meer duidelijkheid.

Linker mouw

Van onder naar boven: België (niet verplicht), Vlaanderen (niet verplicht), Oost-Vlaanderen (ongeveer 9 cm onder de "naad")

Linker borstzakje

Pax-Christi (1 cm onder het reeds aangebrachte KSJ-logo)

Nek achteraan

Blauw KSA schildje (gecentreerd in de nek)

Bijkomend

Sjaaltjes rond linker schouder (+12 = oranje, leiding = oranje/blauw) Voor de leiding: oranje KSA lintje op rechter schouder, fluitkoord rond rechter schouder. Oude jaarthema's, schildjes van evenementen, op overige vrij te kiezen locaties (bv rug).

Voorbeelden

Uniform -12 Uniform +12 Uniform leiding